Allt mellan himmel och jord och lite extra där på

Hänt saker nu när jag inte bloggat, varit in till stan och köpt lite nya vårkläder samt två par nya skor så nu längtar jag till våren och sommaren så man kan börja ha shorts igen ! 
 
Har åkt iväg med Lina och hennes häst för att kolla upp en eventuell hovböld, som visade sig "bara" vara en sten galla typ så efter lite gröpande i hoven och fin sula på så ska han nu promeneras i några dagar innan han är återställd :) Duktiga häst som även gick på transporten utan longerlina..
 
Har tagit hem enhjulingen också så nu kan jag äntligen cykla på asfaltsvägar !! Vet ni hur underbart och framför allt LÄTT det är när man har lärt sig på en liten grusväg.. Men gud va alla bilar glor när dem åker förbi, hahah 
Sen så har jag och sambon varit ute och sprungit lite, strax över 6 km dock så gick vi vissa sträckor men spurtade upp för mördar uppförsbackarna och sen var det jogging resten, målet är ju att kunna springa runt hela utan att bli helt slut, men det kommer ska försöka ta mig ut iallafall två ggr i veckan till att börja med och sen gå runt den sträckan i ett högt tempo några extra dagar i veckan :)
 
Ridningen med Jacki rullar på, han verkar tycka det är kul att jag kommer hem så ofta nu, häromdagen så gnäggade han när jag kom till hagen, sötfisen ! 
Pigg och glad är han nu också, nu ska musklerna tillbaka så blir han riktigt fin igen, halsen börjar sakta men säkert komma tillbaka lika så rumpan :) 
 
 
Att gå promenader med ponnyn helt lös utan att vara det minsta orolig för att han ska sticka är underbart <3
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0