Det är i alla fall tanken som räknas

Varit ute och kört lite, Träffa på lite rådjur på vägen och en ekorre mitt inne i östhammar, men ville inte köra på den då den sprang på vägen så sakta ner o nästan stanna (a)
Mamma skratta åt mig :( 
Men den var ju liten och söt och var ju inga bilar där förutom jag då ;) så då kunde jag vara snäll mot den :D hihi
Menmen, nu ska jag ner och fika, sen fixa i ordning en smörgåstårta och lite annan fika till idag/imorrn (:

btw.. Börjar störa mig på de andra som kör bil nu.. illa! x)
Kommentarer
Postat av: Charlie

Therese min käre flickvänn du kommer in i de där du med ;)<33

2011-04-02 @ 13:57:19

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0