Freedaag ! (:

Först ska jag be om ursäkt för rörigt inlägg och sen säga att de inte funkar att hoppa ner till en ny rad just nu.. blogg.se -.-'
därför ser inlägget bara jobbigt och oläsligt ut..
Sjukt skön fredag, fick besök en snabbis på morgonen, haft kramkalas och så var några från Barnkanalen och spelade in ett avsnitt till Buskul inne i våran butik, var barn som skämtade med vårat larm så alla kunder vart helt chockade och tog av skor och allt ;) Kul med doldkamera, var svårt att spela med och hålla sig för skratt bara (a)
Menmen, oturligt nog så kommer jag eventuellt med i bakrunden, hoppas jag lyckades hålla mig rätt så borta iallafall (a)
Aja, nog om de (:
Var massa kunder hela dagen så tiden gick fort, Luncha med de som jobba där för engångs skull idag med (;
Efter praktiken drog jag till Thuns, skulle inte handla något, men kom hem med, nagellack, hårspray, myströja, kjol, 3leggins och en ursnygg blus typ (:
Hitta ett par galet snygga jeans, var dock förstora och fanns ingen mindre storlek, sen kjolen jag köpte var i xs och den är typ förstor, sjukt hur mkt man felbedömmer sin kropp ibland, är nog smalare än jag själv tror ;) nejmen glädjande överaskning (:
Sen har jag kollat ut ett par skor som jag ska in dit och köpa lite senare, eller 3par (a)
Provade även ett par riktigt höga klackskor med platå i fram, gud så sköna det var, och jag vart hur lång som helst, ska även lämna in mina andra klackskor för omklackning och ja.. mina pengar försvinner...
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0