järnspöken

Jag krossar fönstret
Tar mig in i ditt rum
Det är en helt ny värld
Men jag är alldeles lugn

Dom vill verkligen ha mig kvar
Dom vill verkligen ha mig här

Tog en sväng upp till Draget med hunden idag, gick en promenad i skogen där och kolla till om våran båtbrygga överlevde vintern, vilket halva typ hade gjort (;
Sen blev de en sväng runt in i Hargshamn för o kolla hur de såg ut nu, stannade och kollade på Hjortarna och tog myskovägen hem till oss, Väjade för nervältna träd och gigantiska gropar..

Nu sitter jag och ska äta pizza, asså gud va jag har tjockat mig idag ): tårta, kakor, sockerkaka, choklad och nu pizza o: Det här är ju illa !
Hinner inte springa heller för ska iväg på bio ikv.. asså vilket betyder biogodis..
Får intala mig själv att ridningen ger mer än vad den egentligen gör så känns de kanske bättre (:
Tur att jag inte är tjock iallafall så att jag kan unna mig lite godsaker utan att känna mig alldeles för hemsk (a)
Kommentarer
Postat av: Charlie

Vad blir de för bio o med vilka?

2011-04-21 @ 18:27:35
Postat av: Tessan

Vart bio med mamma och pappa bara =)

2011-04-21 @ 21:49:29
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0