Toppen dag <3

Först flera timmars hamockhäng med Alx innan vi pallade oss upp till stallet i värmen och red ut på en uteritt bland alla nerfallna träd (: 
Hon på Jacki och jag på Lillen, jag fick offra mig och rida barbacka vilket slutade med många skratt då jag hade svårt att sitta kvar när dom ville tävla och sen att de kommer en stor gren så jag måste kasta mig över halsen för att inte få den i ansiktet gjorde de inte lättare ;) 

Vi skrattade, pratade oavbrutet och sjöng på massa olika låtar både högt och falskt (:

Träffade på lite turister oxå ;)
Några (antagligen 08:or ;) ) som var ute på promenad ute på en skogsväg, de hade även grillat mitt i en korsning, hahah de tyckte iallafall hästarna var söööta :D finklädda och allt var de ju när de var mitt ute i skogen, de måste ju tro vi var värsta bönderna ;(

Aja, underbar dag och en urskön uteritt <3

Planer inför sommaren fixade med (:
Söt tjej på knasArab (:
Kommentarer
Postat av: Morey

haha... men du är ju bonde :)

2011-04-25 @ 23:48:28
Postat av: Tessan

haha nej.. :D

2011-04-26 @ 08:06:11
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0