urTrisst Tisdag

Nu ligger det en fin sverigekarta i min bil, hur mkt vuxenpoäng är inte de ?
Ville dock ha en jordglob stå ibak på "hyllan" i bilen, men eftersom vi tog bort den så sprack den planen, men erkänn att de hade varit coolt.
Sen om någon gullig liten själ där ute skulle kunna tänka sig att skänka ett helgjobb till mig så skulle jag vara grymt tacksam.. Stort behov av pengar !

edit: vad jag nu ska ha en sverigekarta till är ju en bra fråga, men vafan vänta bara, kanske kör vilse nångång, väääldigt mycket vilse typ ?  
nejmen, den ska ligga där lite fint, bara för att ligga där.. haha jag är störd jag vet..
Kommentarer
Postat av: Charlie

Vi är störda xD

2011-08-16 @ 17:15:10
Postat av: Alexandra

Sverigekarta känns FREEDOM sa vi ju, dessutom behövs den till nästa sommar

2011-08-16 @ 18:48:59
URL: http://alxmix.blogg.se/
Postat av: Danne

Ja har karta även fast ja har gps i mobilen så vafan karta ska man ha! :D

2011-08-30 @ 17:24:24
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0