Bra j*vla less !

Att få hjärtattack så fort mobiltelefonen ringer hör till min vardag. Paniken innan jag hinner se på displayen vem det är som ringer är obeskrivlig..
Förstår inte hur en enda person kan orsaka en sån rädsla, förstår inte heller hur hjärtat kan slå så hårt att det seriöst gör ont, att på bara nån sekund så har händerna börjat skaka och huvudet är helt tomt..
Förstår inte hur det har kunnat blivit såhär, det blir ju nästan bara värre nu när det egentligen borde vara bra ? Är ju flera år sedan, allt är ju egentligen bra det vet jag ju själv, dock verkar ju inte riktigt kroppen ha förstått det än..
Ja, jag måste skriva av mig ibland ni får stå ut med mina emo inlägg lite då och då helt enkelt, lite för ofta nu på sista tiden bara tyvärr.
Är väl bara 1 som egentligen fattar vad jag skrivit men aah, ni andra
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han kan inte göra något mot dig, skulle han ens försöka har du mig och många andra bakom dig <3

2011-12-29 @ 14:45:13
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0