Det var den julen

Hoppas ni alla hade en bra jul, det hade jag iallafall.
Den firades som vanligt med största delen av släkten, för att inte ha önskat mig något så fick jag en hel del fina saker också, tomten kom på besök även iår, De verkar som att de vuxna uppskattar tomten lite mer än oss barn (; Kul var det iallafall att se två gubbar krypa runt på golvet under granen, både tv och bokhylla höll på att välta, hahah underbart :')

Sötnosen kom hit en stund på morgonen och han kom även hit sen på kvällen också, förgyllde dagen lite extra.. Nu ska jag hoppa in i duschen för att fixa mig och ta mig vidare till Gimo, Alx och en tom lägenhet (;


Nån hade visst varit snäll (;
Kommentarer
Postat av: Gumman

Gumman då!

2011-12-25 @ 13:38:20
Postat av: Nina [vinn en design]

Hej! går runt och fråga folk om vad dom tycker om Brända mandlar, skulle vara kul om du ville svara vad du tycker om det, har du smakat det eller inte? vad tycker du om det? tänkte göra ett stapeldiagram av alla kommentarer om jag får tillräckligt, så skulle betyda mkt för mig om du ville svara :D



http://earthangel.blogg.se/2011/december/22-december-2011-lucka-22.html#comment



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-12-25 @ 14:30:39
URL: http://earthangel.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0