Hej, Hästtönt :')

Företaget sålde riktigt bra igår, bara för att jag ragga kunder (; haha nejdåå alla vi var lika grymma.
Skrämde livet ur mig själv och Sara sen när vi åkte hem, körde liiite för fort och missade infarten så fick tvärstanna, så all snö på taket bara rasar ner över framrutan och båda vi två skriker som galningar, innan vi börjar asgarva, haha trodde ju vi skulle bli påkörda innan vi fatta att de var snö, hahah

Jag och hästen ska bli dressyrtöntar kom vi fram till idag btw ! ååh vad jag älskar honom min fina arab
Gick som en gud under hela passet, att han efter 4år fortsätter att imponera ! fyfan har sagt det förut och säger det igen, såhär bra har det aldrig gått under ett dressyrpass någonsin, inte ens i närheten♥ love


Sötnosen när han bodde på GRK, lite mindre än 4år sen - tiden går sjukt fort


Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0