i skolan (;

Det börjar närma sig, snart om bara 3 dagar så åker jag till Thailand (: att slippa vintern här i sverige i två veckor ska bli underbart (:

Sitter i skolan nu, har en lärare som jag inte fattar vad han säger (y) går helt enkelt inte ihop med utlänningar som inte kan prata rensvenska, bor man i sverige och är utbildad gymnasielärare så ska man väl kunna ren svenska elleer?

Aja, stress över valet inför induviduella, har ingen aning om vilka kurser jag vill gå.. Historia, Drycker, Psykologi, social psykiatri... daaah finns inget jag direkt orkar läsa ):


Bildbrist i skolan (;

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Hej igen :)

Vad kul att du gillade henne.

Som hon känns nu tror jag verkligen inte hon passar i ridskolan.

Hon behöver väääääldigt mycket variering nämligen.

Aldrig varit halt hos mig, bara mugg :)

Mvh JohaNNA

2011-03-09 @ 10:24:48
URL: http://lavenza.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0