Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar. För dig ska jag göra det tusen gånger om

Jag är inte den personen som man väljer att umgås med i förstahand, jag en ett andrahansval för dom flesta.
Tappar kontakten med alla känns det som, försöker att få allting att funka med det är svårt för jag är inte bra på sånt här.
Jag är inte bra på att veta vad som är rätt eller fel.

Jag hatar att behöva hålla koll på allt, hatar att höra folk runt omkring mig planera inför deras helg utan att de frågar vad jag ska göra och att de skiter i o fråga om jag vill hänga med dom ut en av dagarna.

Jag passar inte in någonstans, Är någon trasig pusselbit som inte passar, den pusselbiten som man alltid använde våld för att få på plats när man som 6åring satt och la pussel, den pusselbiten som inte ens med våld passade in,
en pusselbit från ett helt annat pussel..

Jag hör så många gånger vad som är rätt och fel.
försöker att rätta mig efter de som jag hört men nästa gång så är det inte samma sak, det där med rätt och fel verkar aldrig vara samma sak från gång till gång..
Hur ska jag då kunna få ihop det här, hur ska jag då kunna sluta göra fel?

När det en gång är rätt att göra så men nästa gång så skriker folk åt mig att det är fel..

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du som är dig själv rakt igenom och hur härlig som helst ska inte känna sådär. För mig är du den pusselbiten man har letat efter och till slut hittar som gör pusslet komplett :) <3

2011-02-07 @ 18:46:40
URL: http://tasspuls.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0