Saknar

Saknar att kunna hoppa upp på cykeln och cykla de där kilometerna till dig, upp för uppfarten till ert stora hus, mötas av en glad golden som gjorde kullebyttor och mötas av din mamma sittandes på verandan och prata i telefon.
Saknar det riktigt mycket, friheten att vara hos dig, spenderade mer tid hos dig än vad jag gjorde hemma ett tag, vi bakade bullar mitt i natten, bastade, cyklade enhjuling, vi kasta alltid kallt vatten över duschdrapperiet på varann när vi duschade.
Vi hade alltid kul !
Vi red shettisarna ni hade över sommaren, de var dom som vi båda hoppade med för första gången.
Vi hade stora klassfester som vi smygfilmade och alla älskade festerna hos dig..
Vi hoppade från loftet fast vi egentligen inte fick, vi dansade runt galet på hela övervåningen och snackade om killar hela nätterna, vi busringde, vi sprang runt i Östhammar hela kvällarna när du bodde där.
Vi firade sista april tillsammans med världens största brasa och med världens mysigaste gäng!
Och jag vande mig aldrig med att alla visste vem din pappa var, för mig var han bara din pappa, för alla andra så var han Tony i rederiet.

Vi gjorde allt tillsammans, allt jag kommer ihåg från åren du bodde här,
alla dom minnerna finns du med i.

Saknar tiden med dig, TuvaLi
Att du var tvungen att flytta till Stockholm.
Men såklart, de var väl filmerna och storstadslivet som lockade (:

 

Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0