Ursköndag (:

Grupparbete med klassen i Uppsala idag, helt okej skoldag med två lektioner och sen dra in till stan (: 
På väg hem så snacka vi skit på bussen, underbart !
Lyckades även komma på samma buss som Jenny men ingen av oss kände igen varann, men hon hörde mitt skratt och kom och skitsnacket fortsatte fast på en högre nivå (: 

Ringde till JC nu när jag kom hem, Hon hörde ju aldrig av sig igår men den jag prata med nyss var urtrevlig så han skrev lapp och letade upp mitt cv och la fram det åt henne så nu ska hon ringa mig imorrn (: 
Sen att personen avslutade samtalet med ha det så bra sålänge istället för ett stelt hejdå var bara super (y) 


Slänger upp en bild från förra vintern pga bildbrist (:
Kommentarer
Postat av: Johanna Ingemarsson

Hej!

Vad roligt att du svarade och hittade min blogg :)

Jo det går väldigt bra, otroligt fin häst! Min lilla bebis!

Har haft henne sedan augusti 2010 men vi ska nog aldrig lämna tillbaka henne.

Vad kul, har du bilder eller minnen ifrån henne som du kan dela med dig av? hur skulle du beskrivt henne tex?



Pigg och glad dam, allting går bara bättre och bättre för varje dag som går oftast.



Mvh Johanna & La Venza

2011-02-17 @ 22:08:36
URL: http://lavenza.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0