Elstängslet funkar igen iallafall... Ajj

Red ut i de underbara vädret nyss *host* grått o regn ute så på den korta skrittrundan som det fick bli idag så var hela jag genomblöt men Jacki var taggad, hans arabpersonlighet den kommer fram ibland och den fick jag märka av idag när jag red ut barbacka, knäppisen blåste upp sig för allt, snurrade runt och kastade sig fram o tillbaka, svansen rakt upp, näsborrarna 3ggr större och huvudet rakt upp och trippade hela biten..
Vart rätt less efter ett tag men glad att jag satt kvar iaf :)

aja, fick en spark i magen av Lillen med vid utsläppet, Glad att jag stod nära honom när han vände sig o kicka mot mig, men ramla bakåt på elstängslet som vi har höjt upp strömmen på, vilket märktes för stöten jag fick i hela ryggen gjorde så de spände till sjukt mkt och har fortfarande ont :( Nu funkar det igen iallafall.

Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0