Skridskobana exakt överallt !

wohoo, glashalt ute, undrar hur många gånger jag har lyckats ramla idag ? 1000kanske? Något liknande iallafall..
Sen på parkeringen så fick mammas bil en knuff av en annan polo som fick för sig att glida iväg en bit åt sidan efter att föraren gått därifrån ;)

Dagen spenderades i skolan som vanligt, mera planer för UF-företaget, världens ogodaste mat och dagen slutade med det bästa av allt, Matte B *host* satt o halvsov på lektionen blev ett tal gjort iallafall (y)

Nu: Måste leta upp min svenska bok som på nått sätt har försvunnit..
Sen måste jag plugga till Företagsekonomi B provet, så jag får VG i ämnet.
Sen måste jag upp och natta hästarna och sätta på Jacki sin pyjamas :)

hihi men först, Varm chocklad! ♥


Isånt här väder som jag saknar utomlandsvärmen, men bara 4veckor kvar nu ♥

Kommentarer
Postat av: niclas

Haha tack! Nej det va inget solariumkort, någon sorts busskort faktist! :)

2011-01-17 @ 20:47:07
URL: http://nissies.webblogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0