5juli -11

Varit duktig och klippt gräset till farmor och farfar och vägen ner till postlådorna idag (:
Har även as ont i munnen pga tandläkarbesöket, tog 15minuter men på den stunden så hann hon dra i alla tänder och slira ner verktygen i tandköttet på mig, Att bita ihop tänderna är typ en mardröm just nu..

Nu ska jag ut och rida, antingen båda hästarna eller bara Jacki har inte bestämt mig än, bli att dränka sig och hästen i flugspray så man överlever en stund i paddocken. 

Sen är jag sjukt sugen på att dra ihop några stycket och dra upp till fjällen i vinter, Åka Snowboard och bara vara (:
Problemet är att jag knappt känner någon som kan åka skidor/snowboard.. -.-

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Jag är lätt på att dra till fjällen! ;D Haha, vart inget Åre för mig i år :(((

2011-07-05 @ 21:45:34
URL: http://splach.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0