Ett steg närmre hundra..

Visst är de så som dom säger, Man är ingen bra ryttare innan man ramlat av 100gånger.
Isåfall så är jag en avramling närmre nu. 

Red i paddocken, Jacki var fin och vi red igenom lite dressyrprogram, lite öppna,sluta, förvändgalopp, skänkelvikning och såna saker.
Kände redan från början att Jacki var obehagligt pigg, men lugnade sig allt efter som.. 
Tog en skritt paus efter 30minuter, lät han hämta andan lite på långa tyglar, släppte stigbyglarna..
Bara några minter senare så 'skriker' han till, de där ljudet som man bara hinner uppfatta innan hästen sätter av i en galen bockserie, så var de nu med.. Jacki for iväg och jag låg på marken 3sekunder senare..

Inge allvarligt den här gången iallafall, revbenen fick sig en smäll så lite halvsvårt att andas just nu, lite skrapsår, och lite småont i ena benet och rumpan..


Bild från Ponny Allsvenskan div 2 (flera år sen)
Hindrerna ser bebis små ut, de låg ju iallafall på 1m

Gud vad jag saknar alla tävlingar !
Hur vi med lätthet tog oss över hindrerna, felfria i stortsett varje gång ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! komentera,läs & följ gärna min !! :)

2011-07-05 @ 19:55:37
URL: http://liineeaandersson.blogg.se/
Postat av: A sweet new blossom of humanity

Hur känns det nu efter att du ramlade? Jag hoppas du inte har ont.

2011-07-05 @ 19:55:48
URL: http://infant.blogg.se/
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Blev lite småkär sådär på en gång i väskan, och när jag hittade skärpet var man juh tvungen att slå till på båda (;



Jag åkte senaste skidor typ april 2010(!) :O Shiiit, man kanske är lite ringrostig då (; haha

2011-07-05 @ 22:43:40
URL: http://splach.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0