Gårdagen (:

Hemma igen efter en galen kväll igår, fyfan sjukt kul jag hade

Grillade lite hemma hos Sandra, spelade kubb och typ bara skrek och skrattade, satte oss uppe på altan en stund, käka jordgubbar sen slutade de med att alla hade sprungit ett varv runt huset och sjungit, lät inte vackert och bra kul de såg ut..
Satt där hela kvällen, Hannah typ somna i stolen ;) vilket blev ett tecken på att vi skulle ta oss vidare.
Faktiskt varmt den natten och när vi var påväg hem så höll de redan på att ljusna, allt gick så himla fort..

Sen vart de galet flumm i stugan, låg och garva åt ingenting, försökte att inte väcka de som redan sov men efter nån timme så tvärslocka vi.

Vakna på morgonen och var helt död, trött och sjukt seg.. Kunde ha somnat vid frukostbordet men höll mig vaken (; 

Nu är jag hemma iallafall och även fast jag inte skulle vilja annat än o ligga i sängen så ska jag ut och köra in hö nu..
Fyfan !


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hörrödu klaga inte, är inte van att va uppe så där sent juh!! ;D

2011-07-13 @ 20:10:58
URL: http://youraisemeup.devote.se

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0