Inte som planerat...

Hemma redan idag.. och inget blev som jag ville.. 

Solade igår men de blåste kallt så gick med en stor addidas jacka uppknäppt över bikinin vilket gjorde att de såg ut som jag gick i bara underkläder men vafan.. ville ju bli lite brun men frös samtidigt så (a)
Sen lyckades jag bränna mig eftersom de blåste iskallt så märkte man inte hur mkt solen tog.. Ständigt misstag...

Sen idag skulle jag fota midnattssolsrallyt.. Men klart att de skulle spöregna så lämnade kameran hemma för ville inte försöra den, men var kul att se iallafall.. (Och det slutade regna och solen kom fram precis när tävlingen hade slutat ! -.-)
Fick höra lite fina historier om alla fina avåkningar min morbror har gjort i såna där tävlingar (; Hitta en grym plats då alla vi gick med hade granskat kartan efter snäva kurvor och luriga sträckor (: 

Lite jobbigt och gå efter vägen bara, fick ju hoppa ut i sidan så fort de kom en bil, men ååh.. Nostalgii !

Vi blev lite sugna på att få ut mammas hundkoja ur garaget och köra nästa år (;


Bild från google.se


Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0