Sen var de ju de där med rubriker.. Inte min grej vaaah ((:

Daah ! Känner en människa med nog Sveriges skönaste personlighet ((:

Legat i solen i stortsett hela dagen tills ett jättemoln bestämde sig för att ta upp hela himlen, gick in och böt om och fixade lite, fick ett ryck att baka vilket jag gjorde oxå och gott blev de.

Ska väl ut en stund på kvällen, borsta igenom båda hästarna och tjäna lite pengar nu innan jag ska åka bort.
Skulle vara perfekt !

Har även gjort något jag aldrig har gjort förut, målade mina naglar i rött ! 

Btw, funderar på att skriva ihop några tidsinställda inlägg under de dagarna jag ska vara borta.. Bara fantasin finns så ska de väl funka tycker man jue.. Har ju massa ovisade bilder
Kommentarer
Postat av: sofialejon

kontorshuset i östhammar.

2011-07-29 @ 18:13:34
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Charlie

ehm.. Löhammar tex, har du missat massa bilder :P. Du kommer på nått de gör du alltid ;)

2011-07-30 @ 03:43:42

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0