Hissar & Dissar

- Att jag inte gjorde av med allt för mycket pengar idag, känns bra att för engångsskull inte handla upp alla pengar man har, lixom studiebidraget räcker ju inte riktigt till.. Faast fick ju 700kr av skolan för några veckor sen plus studiebidraget för några dagar sen och så fick jag 900kr av mamma igår, hihi så hade ju lite pengar att spendera (;

- Att pappa betalade min tank som tack för att jag åkte och hämtade honom i Öregrund



- Att jag hade en mygga inne på mitt rum inatt, finns det något mer irriterande? man hör dom och man känner dom men man ser dom f*n inte, tänder man lampan så är dom borta, gömmer man sig under täcket så blir det för varmt tillslut och har man engång vaknat av myggan så är det omöjligt att somna om.

- Att de inte finns några bra jeans shorts, finns de så är det fel storlek, bara typ strl 40 kvar och det är ju fan as stort ! De enda som fanns kvar i min strl de var för långa, vill ju ha korta..
Mina jag har nu börjar ju verkligen bli för stora, sitter inge bra alls längre så är i stort behov av nya !

- Blogg.se, varje gång jag loggar in så blir de fel, sidan kan inte visas kommer de upp och jag måste alltid försöka logga in 2-3ggr innan de funkar.. Att det alltid ska vara något som krånglar..
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0