Ett slarvigt ihop kasst av mina nattliga tankar. Välkommen till min värld !

Jävla utseendefixerade värld, Förstörda samhälle..
Att tracka ner på folk det är en hobby, Dricka sig full, däcka, knulla runt näst intill varje dag, det är så man ska leva. Sova bort hela dagarna, sitta inne när solen skiner när de är sommarvärmen alla gått och längtat efter.
Ha ett förhållande med nån bara för att han är snygg, bara för att ha någon vid sin sida, Alla runt om ska tycka han är snygg annars göra slut, hitta ny dagen efter.

Dricker man inte varje j*vla dag, då är man tråkig, stel, ocool, töntig, feg och allmänt utfryst, Man klarar inte ens av att umgås när man är nykter, Man har ingen socialkontakt med ens kompisar mer än via facebook eller de få gånger man springer ihop med varann på fyllan, en kram några "jag älskar dig, puss" de var den kompisrelationen.

Datorn är människans nya bästa vän, den isolerar oss från verkligheten, in i en värld där alla öppnar upp sig för varann, vågar säga precis allt till vem som helst.
Hittar nya ragg, de som går på allt fejk.

Jag älskar dig, Sägs till vem som helst, nån random kille som nyss la till dig på fb, din riktiga vän, dina föräldrar...Din kille..
Ordet missbrukas, De tappar sin mening varje gång de sägs i fel läge, på fel sätt, till fel person..
De är bland de finaste man kan säga till någon som verkligen betyder något, De ska inte sägas bara för att till någon.

Samma sak med förlåt, Man säger inte förlåt om man verkligen inte ångrat de felsteg man tagit.. Att tvinga nån säga förlåt är lika mycket fel som att säga jag älskar dig och verkligen inte mena det.. 
Två sjukt starka och betydelsefulla ord, som snabbt tappar allt..

Nya kläder, Dyra smycken, tonvis med skor.. Sånt som bör finnas i din garderob om du ska bli någon, bli den som syns, den som folk lägger märket till, lägg till ett lager smink, överfixat hår..
Folk klär upp sig som om de ska gå på bal när de bara ska till skolan..

Fan vad jag inte passar in !
Kommentarer
Postat av: stallviggeby - emelie

håller med dig! superbra inlägg.

2011-07-23 @ 23:34:07
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Kevin

Fyfan va jag håller med dig, Den här världen håller på att spåra ur..

Sen är man oskuld när man är 16 då är man ju världens jäkla missfoster typ.. Vart är världen påväg ?!



Men super inlägg !

2011-07-24 @ 10:16:38
URL: http://Har ingen
Postat av: Amanda

så jävla sant!

2011-07-24 @ 11:41:00
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Saris - foto&liv

Fin blogg!

Cheka in min med!

Kram :)

2011-07-24 @ 14:42:36
URL: http://sarisfoto.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Visst, varken du eller jag passar in i dessa sjuka ideal - men det är vi som kmr att klara oss längst tack vare att vi vågar vara oss själva! <3

2011-07-24 @ 18:38:29
URL: http://alxmix.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi alla är sådana personer. Ingen är perfekt men alla gör likadant i denna värld. Ordet "Jag älskar dig" Kan jag hålla med om att de missbrukas för man säger de hela tiden och man säger de till folk som man inte menar de till, man säger de bara för att säga de. Men det finns folk som säger de för att de menar de och för att de vill uttrycka sin kärlek till just den pernsonen!

Jag har sagt jag älskar dig till 2 personer i mitt liv och kommer nog inte att säga de!



Jag tycker att du har rätt men ändå också fel i detta inlägg! Inte för att kritisera men jag måste ju få säga vad jag tycker. Alla är vi lika, alla vill vi vara snygga, ha den fräscha bilar, ha snygga/smala pojkvänner osv! Men alla är så! Vi vill inte öppna ögonen! Alla är inte perfekta!

2011-07-30 @ 19:34:23
Postat av: Tessan

Sv: Lina, Man kan inte säga att alla är såna personer men många kanske är det..

Sen de som säger jag älskar dig och verkligen menar de, det är ju så det ska vara, inget jag sa var något negativt, utan bara så att de ska vara jue..



Klart att alla vi vill se bra ut, men alla vill nog inte ha en fräck bil (Alla vi prioriterar olika saker), en smal pojkvän, finns såna som tänder på kraftigare killar..

Men alla är verkligen inte perfekta så som du säger..



Jag tar din kommentar som bra kritik, sån som man vill ha när man skriver ett sånt här inlägg, så ser det inte som att du klagar..

2011-07-30 @ 21:40:19
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0