.

Nu sitter jag här igen.
Väntar på att klockan ska bli mycket.
Så att jag ska kunna lägga mej ner och släcka lampan.
Glömma alla känslor och alla minnen som plågar min själ.
Nu sitter jag här igen.
Väntar på att gatorna ska bli tysta och tomma.
Så att jag ska kunna gå ut och gå mitt på vägen.
Naken och fri till insyn av alla som inte bryr sig.
Nu sitter jag här igen.
Väntar på att de olagliga pillren ska börja verka.
Så att jag ska kunna glida ner i en evig, drömlös sömn.
Glömma allt, alla ord du aldrig menade och aldrig sade.
Nu sitter jag här igen.
Väntar på att solen ska gå ner föralltid.
Så att jag inte behöver se alla plågsamma drömmar
som aldrig slog in.
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0