Våra fötter svävar en meter över marken

Varför ska de bara gå skräckfilmer på varenda kanal när man sitter helt själv mitt ute i skogen ?
Sen åker de bilar fram och tillbaka på vägen, Den brukar ju alltid vara öde.. hej överanalyserarN !

Menmen, ska väl fortsätta att bläddra runt bland kanalerna och hoppas på att jag hittar något som inte har massa mördare i sig..

Och om 9timmar så ska jag ha gått upp och hunnit äta frukost, gett hästarna mat, sätta på dom täcken, tagit ut dom och duschat och fixat mig och vara påväg till Gimo - Österbybruk..
Känns som jag inte kommer somna på bra många timmar nu iallafall så.. 

Puss !
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0