Godmorgon

Ingen lust alls till att åka till skolan idag, men bara hoppas vi får ordning på kursen.. Kul att jag inte har ett betyg i den kurs jag låg på mvg i -.-

Säger bara att alla lärare borde kunna prata ren svenska, annars borde de fan inte få något jobb.. Bra less på vår lärare som egentligen är vikare som knappt fattar vad man säger och jag fattar ingenting av vad han säger..
Ska man jobba i Sverige och är man utbildad lärare så måste man fan kunna svenska !

Men nu ska jag bara klä på mig och sen dra vidare mot skolan och hoppas kunna få någon ordning på den där kursen, Fått betygsdatumet uppskjutet iallfall men vafan.. Läraren som slarvat bort mina uppgifter, hade aldrig hänt om han fattade vad man pratade om !



Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0