Gröna Lund

Bussen gick redan tidigt hemifrån och just nu så springer jag antagligen runt i de sköna vädret med en urgrym tjej och fegar ur innan vi tvingar oss själva att åka massa läskiga saker (;
Asså, vad gör jag på tivoli egentligen? - Är så himla feg och rädd för precis allting..
Trivs helt klart mycket bättre på en filt i gräset, med bikini, stekande sol, urskön musik, grymt sällskap och något att dricka! En grym sommardag, lägg till en grill, solnedgång, havet och nån som spelar gitarr - Perfekt !

Nejmen, medans jag springer runt här som om jag vore 4 igen så hoppas jag ni har de minst lika kul hemma (:
Har antagligen skrikit mig hes i spökhuset och dött flera gånger om i insane menmen.. Man lever bara en gång så ser till att trotsa så många av mina fobier som möjligt på en o samma dag (y)

Bjuder på en hel del underbara bilder från dagen när jag kommer hem.. såå sitt bänkade framför datorn viid sådär 9 tiden ikväll ;)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0