Måååndaaag

Efter allt stul med min ena kurs i skolan, så efter många mail, rektorsbesök och tjat på vikarien så har de löst sig !

Fick ett mail, där läraren bad om ursäkt för att det blivit strul och där hon skrev att mina uppgifter var riktigt bra såå ett MVG i den B kursen var riktigt nice (:

Nu ska jag ut i regnet och rida två hästar hade jag tänkt, lär bli genomblöt och iskall meen ett varmt bad efter de med hårinpackning och ansiktsmask, mkr bli super. 

Har btw varit på en tripp till Norrtälje idag (;
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad skönt att det löste sig, sa jag inte att det skulle det! :)

2011-06-13 @ 20:12:22
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0