Om jag blir ett spöke så ska jag bli fotomodell

Dålig uppdatering men drog till Uppsala med Alx rätt tidigt igår, gick runt o shoppa lite innan vi köpte lunch och jordgubbar och satte oss nere vid vattnet och åt (: faast kom på sen att det var nog mer middag då klockan var 16.00 (;
menmen, gjorde dagens godagärning med då vi gav våra redan urdruckna flaskor till nån gubbe, han vart överlycklig iaf (:
Fast de mesta i butikerna var urplockat i storlekar, fanns typ bara jätte bigga storlekar kvar -.-'

Sen direkt när jag kom hem, så fick jag kolla igenom huset, köksfönstret stod öppet men ingen i familjen som hade öppnat de, var själv hemma och det var ingen bra kombination att ha kollat på en skräckfilm natten innan, trodde helt klart att de stod en mördare bakom alla hörn, sprang iaf upp på rummet, plockade snabbt ihop de jag behövde ha med mig, böt om och just då så skramlar de till inne i rummet bredvid mitt, skrikandes och med bara underkläder så springer jag ner, hämtar andan och då kommer katten ner, var alltså den som hade gömt sig och haft ner lite saker..
Kändes inte som en bra grej att sova hemma den natten så stängde köksfönstret och åkte flera mil för att sova i en husvagn...

Men har lite bilder att bjuda på men de slänger jag upp i nästa inlägg, känner att jag måste äta någonting nu innan (a)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0