Sjukligt varmt (:

Åkte till skolan idag och skrev prövningen som sagt, kan inte säga annat än att de var sjukt svårt..
Hängde kvar i skolan lite med de i klassen innan jag drog hem och solade (:

Fast det var nästan för varmt, 29.6grader i skuggan !
Så kan säga att det var rätt skönt att byta ut shortsen, linnet och klackskorna till bikini så fort jag kom hem.
La mig på studsmatta och solade, försökte svalka mig i poolen men det var för kallt så tog glass istället (a)
Sen har jag legat i hängmattan och läst i några timmar, dödsleken - en bok jag starkt rekomenderar !


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan framför tv och bara ta de lugnt resten av kvällen.. 

Har nog btw börjat få lite färg nu iaf :D
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0