Sveriges Nationaldag

6juni - Sveriges Nationaldag..
Ska ni fira den på något speciellt sätt? kanske stå och sjunga nationalsången, gå med i något sånt där tåg eller ska ni som jag bara sitta hemma ? 

Min dag kommer verkligen gå åt till att plugga matte, prövning imorrn fattar inte ens varför jag ska skriva den, vet redan nu att jag inte kommer klara de, enklare för läraren att bara sätta ig direkt -.-'
Aja, ska iallfall plugga lite nu och se hur mkt jag kommer fatta och komma ihåg tills imorrn ..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var iväg till våran bygdegård i närheten och firade med de andra som åkte dit.. var riktigt kul faktiskt (:

Hade förväntat mig att du skulle skriva ett inlägg om att man inte får sjunga national sången i skolorna, du brukar ju ha åsikter kring just sånt där..

2011-06-06 @ 18:29:20

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0