Måååndaaag

Gick upp kl 6 imorse, lagom död så fixade håret och gick och la mig igen (a) vilket gjorde så att jag fick stress sminka mig och klä på mig och fixa håret igen -.-' Ibland är jag bara för smart.. 
Kom till skolan, hämtade samhällsböckerna och pluggade lite med sara innan jag drog till Österby och väckte killen och drygade en massa med honom (a) 
Sen blev de fika och somna till en film mitt på dan, ja jag var trött (a) 
Laga middag och sen nu sitter jag här (; 

Kollade igenom bilen, alla grejer i motorhuven och haha, kan de faktiskt (a) *stolt tjej*

Men nu ska jag plugga och frukta morgondagen.. ta spruta !
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0