Om jag blir ett spöke så ska jag bli fotomodell

Värdelös dag i skolan, nån föreläsning som vi gick ifrån efter någon timme,
inte alls intressant !
Sen visade de sig att vi inte hade några fler lektioner,
Såå värd dag !
Men satt iaf kvar ett tag o gjorde klart lite saker,
drog hem vid 1 och nu väntar jag bara på att få åka och köra (;
Näst sista körlektionen idag, Det börjar närma sig ((:

Måste börja söka sommarjobb!
Och jag är ute i tid som vanligt *suck*
Hade inte tackat nej till en sommar till på Sandvik (a)
Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis! Du vann dagens blogg :D

2011-03-23 @ 14:49:07
URL: http://zips.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du kan ju fortf söka till Sandvik. Jag sökte så fort man kunde börja göra det, bara att hoppas att det inte är så många 94:or :P

2011-03-23 @ 18:26:30
URL: http://tasspuls.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0