Välbehövlig helg (:

Hemma från Östhammar nu, asså underbart skön kväll igår, lekt med jennies lillasyter i väntan på att Jenny skulle komma, sprungit runt o snön och bara varit barnsliga (; 
Gick runt i östhammar, satte oss vid frösan och fördrev tiden, gick hem och fick världens snyggaste tårta (; eller högsta ialalfall, blågrädde och med mitt så otoligt snygga hmm... namn? Spacklis ! 

Satt och tvingade i oss en massa tårta tills vi typ mådde illa, gick in och spela wii och sen låg vi och prata, hela kvällen gick typ åt till att snacka skit om folk.. Sånt älskar vi (; 

Massa underbara minnen kom vi på oxå (: 

Sen somna vi nångång på natten, vakna 8 och då var både jennie och jenny borta :o 
daah, helt död klev jag upp och satte mig i köket o halvsov och drack te.. Mupparna hade redan hunnit suttit och ritat medans jag sov !:o 
Asså jag som tkt jag var tvungen att gå upp onaturligt tidigt.. 

Sen frukost och ännu mera tårta !
Sen var vi barnsliga igen och målade ägg innan vi åt dom, min färg gick inte alls igenom skalet, nejnej.. 

Sen ut på promenad, allt för att inte känna oss alldeles för tjocka (a)

Sjukt skönt väder var det iallfall och bilder kommer nog ! 
Ni måste ju iallafall få se bilden på tårtan (;
wohooo ! meningslöst inlägg (:
Kommentarer
Postat av: Marie

Trodde inte jag brydde mig om resultat, men det är juh mycket roligare att träna då!



Ser att du också haft en välbehövlig helg :)

2011-03-21 @ 10:35:23
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0