2nov -11

Var med bilen till kusinen idag, han skulle koppla i högtalarna ibak och satt länge och pillade med sladdar och sånt ifram, svor lite över min stereo osv..
Sen kom de på att kolla om de ens fanns några högtalare, vilket det inte fanns.. Nu vet jag något som jag måste köpa iallafall.

Alx följde med mig dit, och gjorde att jag fick världens skrattattack, höll på att dö, låg över ratten samtidigt som jag körde och bara asgarvade var tvungen att stanna bilen för kunde verkligen inte köra samtidigt, sen körde vi omvägar bara för att vi trodde en viss person förföljde oss, men så vare bara Anton som var ute och lekte med sin bil.. hahah fyfan va dumt de måste ha sett ut..

Nu packa och fixa inför en vistelse på hotell imorrn ! nice

Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0