4. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

Typ världens svåraste fråga därför jag skjutit upp det så länge (a)
Kommer verkligen inte på någon specifik person som jag skulle byta liv med, men skulle vara rätt kul o testa på o vara känd för en dag, eller ett djur.. typ havsörn eller varför inte byta med en kille ?

Som sagt, kommer nog aldrig riktigt komma fram till någon som jag skulle byta liv med för en dag.. eller jofan!
En miljonär, en kille som också är känd ! haha där fick jag ihop det mesta iaf, för fatta o ha hur mkt pengar som helst för en dag, bara shoppashoppashoppa och utnyttja det, sen kan de ju alltid vara kul o testa på o vara en kille lix och sen känd också, såå aah, nån sån person vill jag byta liv med.
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0