7nov -11

Ibland så chockas man över hur saker inte alls blir som planerat, den här gången blev det iofs bra mycket bättre än tänkt

Dagen på praktiken gick sjukt fort, byggt tre hela sektioner själv så sprungit fram och tillbaka ner i lagret, så motion får jag på de där stället iallafall (; fått en lampa över mig när jag käkade lunch med och fixat några nya blåmärken.. De va en liten snabbis av hur min dag varit, inte intressant eller händelserikt men endå, sen träffade jag på trevligt folk på bussen hem med, som jag inte sett på flera veckor sånt är alltid kul

Btw så känner jag att min fantasi vad gäller rubriker är mycket sämre än vanligt
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0