Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här

Svimma bakom kassan på praktiken igår, skrämde en stackars gubbe som stod och betalade och även de jag jobbar med, fick sitta i en fotölj och mysa med hunden ett bra tag innan de vågade släppa ut mig i butiken igen (;
Apotekspersonalen kom även och gav mig massa saker o ta för att de skulle bli bättre.

Riktigt obehagligt det är att svimma utan att bli "förvarnad" tkr det är mer okej om man känner det på sig än att de bara kommer tvärt.. Klara mig från skador den här gången iallafall..

Ny dag, Nya tag ---> kilar praktiken nu igen 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart gör du din APU någonstans? :)

2011-11-17 @ 14:25:48
URL: http://linaawestlund.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0