Godmorgon

Sjukt trött tjej som skulle kunna göra vad som helst för att få sova några timmar till, men snäll som jag är så sitter jag här smått stressad och slänger ihop ett kasst inlägg, ni tjatar ju så mkt om att det är rätt dött men vafan.. jag har bättre saker för mig nu för tiden.

Börjar få smått panik över allt nu känns det som, måste handla kläder till den 3:dje men för vilka pengar ?
Sen ska jag leta o fixa julklappar till alla, tkr det är smått överskattat med att ge och få sånt, vet inte är inte så mkt för allt sånt där, gör hellre något kul tillsammans än och ger något tråkigt.. menmen.

aja nu får ni vara nöjd, ska kila till bussen och förhoppningsvis få sova en timme till (; pusspusss!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Satsa på en snygg glittrig partytopp och så har du ett par snygga jeans du redan har till det och klackar, så blir det inte så dyrt :) Synd att min partygarderob begränsas till de kläder jag ska ha den 3e, haha.. Annars hade du kanske kunnat låna nåt av mig liksooom

2011-11-16 @ 13:34:08
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0