Så trött att jag skulle kunna somna stående

Farsdag och allt idag och jag är dödare än vad jag har varit på länge, känner mig så duktig också inte ätit ett riktigt mål mat idag utan bara smörgåstårta, vanlig tårta och nu ska jag vidare så blir antagligen mera smörgåstårta..sjukt

Vart en oplanerad tripp in till stan inatt, åkte innan två härifrån och kom hem igen vid sex. Tvärslocknade så fort jag kom hem och fick gå upp några timmar senare, duscha kallt o kila vidare.. fyfan ska somna 7ikväll har jag tänkt, vilket inte lär vara några problem heller satt (:


Får bli en bild på sötkusinen som roa mig hos morfar o mormor ;)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0