1. Det här är jag bra på

Nu kör vi på med listan då, vart ju inte av direkt och har aldrig gjort klart en hel heller så nu jävlar ska det bli första gången..

Men okej, vad är jag bra på?
Jag är bra på att vara mig själv och att våga stå för vad jag tycker, är bra på att få min vilja igenom antingen genom att jag argumenterar mig till det eller på annat sätt (;
Jag ser även att jag är bra med hundar och bra på att få det i min omgivning att skratta, Jag är även sjukt bra på att skjuta upp saker i sista minuten men det är ju något negativt bra men endå(:

Aja, jag är kass på att komma på vad jag är bra på.
Kommentarer
Postat av: ewelina

du är bra på att få andra på bra humör, du är bra på att fota och bra på att vara marknadsföringsansvarig ;)

2011-10-23 @ 21:38:09

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0