3. En sak som aldrig får hända

Inget går som planerat nu känner jag, En idiot i klassen som jag desutom har UF-företag med har inte gjort de lilla vi krävt av henne inte ens när vi har gjort 90% åt henne så har hon kunnat gjort de sista 10% så nu får vi inte stå o sälja på Gränby pga henne.. Och hon ska vara VD, fan heller !

Ledig idag, hur skönt som helst och funderar på att åka och köpa godis snart och hämtpizza till middag, ååh tjockis jag är(:


Kör vidare på listan i samma inlägg för orkar inte publicera två (;
Men något som inte får hända, det är väl att någon utav de som står mig nära skulle dö alldeles för tidigt eller att något allvarligt skulle hända dem.
Kort och enkelt
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men jag gillar att vara nyttig :)) Och det är gott!! Haha visst men äta är jag rätt duktig på, speciellt när det är helg ;)

2011-10-28 @ 18:19:50
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0