7 oktober

Turen på museet var helt okej, lekte lite lekar och så, sen sprang vi i regnet för att hinna till bussen eller ja, det andra skulle ta bussen hem, jag stannade och kollade lite på stan, träffade på Jennie och hennes kompis, galen humor det har, men sjukt kul att träffa de två iallafall. Sen sällskapade jag Morey vid station i typ 10minuter med, snäll som jag är (; Sen virrade jag runt uppe bland tågen igen, det där med tågstationer asså xd

Nu, hemma och har allmänt ont i knäna.. Kyla och dåliga knän går ju allt annat än bra ihop.. fan känner mig som en tant typ.

Btw längtat galet till imorrn redan nu, ska bli en efterlängtad kväll med de knasigaste och bästa vännerna, så glad att jag har dom ♥
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0