Dagens små händelser

Praktiken rullar på, känns redan som att jag kommit in i det mesta redan efter två dagar vilket är hur skönt som helst och de jag jobbar med är urtrevliga.
Fick åka ner i källaren idag och leta grejer i deras lager där nere, gick smått vilse körde in vagnen i allt som gick att köra in i, hissen hängde sig osv.. Kändes lyckat folk bara skratta åt mig.
Sen gick brandlarmet så fick fösa ut kunder och sen stå ute i regnet typ en halvtimme.. frös ihjäl.

Körde en bussdejt med Jennie hem sen, testade lite skor och skärp inför fredag.. Börjar bli lite nervös nu när jag tänker på det.. Ska även fixa med skorna då det var förstora samt gå in dem lite så jag inte ramlar eller liknande på fredag, var ju inga låga klackar precis (;

Känner mig verkligen onyttig när jag pratar med mina kompisar, de tränar, springer, är ute och går och äter nyttigt.
Jag tränar inte alls, äter massa och fikar 2ggr om dagen och kanske 3 på helgen.. fyfan, borde väga sådär 40kg mer egentligen, fast skönt att äta och inte gå upp (a)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0