en tripp till thuns med en underbar

Efter skolan så åkte jag och Alx till Thuns, efter många tvekanden så hittade vi dit och det är riktigt mysigt att åka bil och äta godis samtidigt faktiskt.
Hittade det jag ville ha, en vinterjacka, ett par ursnygga höstskor som jag är helt kär i, ett par hemma mysbyxor, underkläder och världens bästa hårspray.
Blev även bjuden på middag efteråt, snäll vän jag har ♥



Skorna, fast det är bra mkt snyggare i verkligheten


Mysigt att åka bil i mörkret med en bra vän, sen så ökar det som hänger i min bil mysfaktorn rejält faktiskt :')
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var superkul! :) <3

2011-10-14 @ 23:44:01
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0