Ett nära möte med ett vildsvin

Nyss hem kommen från Östhammar var där och hängde med lite bilfolk, skulle bara dit en snabbis men fastnade där i flera timmar.. oops
Träffa nya människor är alltid kul, speciellt när man träffar personer som är härliga och faktiskt är så som man vill att de ska vara, blev dock lite besviken där ett tag.. menmen livet går vidare (;
Fick dock höra igen att jag inte såg ut som 18, utan yngre.. Ogillar

Sen när jag körde dit så var jag bara milimeter från att köra på ett vildsvin, kör på som vanligt på vår grusväg i mörkret, ser något stort,läs enormt, kliva ut framför bilen, tvärbromsar och den springer över vägen och jag trodde verkligen att jag skulle köra på den på passagerarsidan, men jag och bilen klarade oss, fick bara en massa stenskott och lerstänk på bilen när vildsvinet stack därifrån i panik..
Behöver jag nämna att jag fick hjärtattack, är ju som att köra in i berg.. tror jag toucha bakbenet på den, kändes lite så men inte säker, syns inget på bilen så aah (:


De är större än vad man tror
Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Svar: varför kom du inte fram och hejjade?! :D Jag såg juh inte dig :)

2011-10-23 @ 19:54:41
URL: http://splach.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0