Första dagen

första dagen på praktiken avklarad, bara 8veckor kvar nu (;
men det var kul, tiden gick fort iallafall så ska nog kunna överleva trots att jag måste ha jordens fulaste tröja på mig.
Måste även färga om mitt hår, det är nästan svart i fram, alltså den färgen jag ville ha när jag färgade men sen är det fläckit och mycket ljusare.. Ska köpa hem färg och försöka hinna med och färga i helgen..

en mer rättvisande bild(klickbar) på hur färgen ser ut i verkligheten typ, syns verkligen att det behövs färgas om..drygt.


Första testbilden med mobilen uppe i stallet, förvånandsvärt bra kamera :')
Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för mobil du har skaffat??

2011-10-25 @ 11:11:55
URL: http://linaawestlund.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0