Jag har hört att du träffat någon, hört att hon är allt jag inte var

Jag faller för fel personer, säger för mycket till de som jag egentligen inte borde säga ett ord till.
Har svårt att släppa taget om vissa, men har en tendens att stänga ute de som bryr sig.
Trivs som bäst sittandes själv, men skulle kunna göra allt för sällskap.

Skulle jag få en önskan så skulle jag veta exakt vad jag skulle önska mig.


Sen har mitt abonemang cpat sig, ringde och ändrade det och nu är hela skiten spärrat så ringde upp igen och då hade hon inte ändrat iallafall även fast hon sa att hon skulle det, och mitt står på ett företag och såklart så jobbade de enda som kan fixa det där inte idag så måste ringa upp och hoppas de kan lösa det imorrn..

Fascinerande sen hur en enda person på en kväll lyckas prata med fel person om fel saker. om mig. Straffad direkt för att jag engång vågat hoppats
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0