och så var det där med rubriker.. Såå inte min grej

ååh, min mentor är typ världens bästa, fick guldstjärna och allt av henne.. Bra söt !
Hade bara mentorssamtal idag sen hämta jag upp Alx vid bussen, drog runt veterinärstationen och sen vidare hem.
Red två söthästar mitt i stormen men de skötte sig super trots all blåst, fick tillochmed Alx att hoppa lite med Jacki (;

Sen resten av tiden så har vi fikat och planerat inför knut, skissat upp lite och kikat runt och spåra även in på gamla barnfilmer..
Var det bara jag som älskade " Den modiga lilla brödrosten "



Nostalgi ! när jag efter mycket sökningar kom fram till vad filmen hette.. fyfan minns hur jag satt framför soffan och kollade på den om och om igen.. Bra härlig !
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0