4oktober

Ibland så gör man saker som man sedan ångrar, men om man fortsätter att göra det sakerna så borde det väl betyda att man endå på något sätt vill göra det ? Ska man då behöva ångra sig om det nu är något som man vill ?

Var på UF-kickoff idag och efteråt så träffade jag en riktigt söt människa, vi gled runt med bil inne i stan nån timme innan jag tog bussen hem, fan att det ska finnas så härliga personer och att jag känner dom, överlycklig tjej.

Vill så gärna hoppas på att det blir som jag vill, så som jag hoppas på men jag vet, vet att det inte finns någon chans för att det kommer att bli så som jag vill. Det känns hårt
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0