Godmorgon

Det är torsdag igen, klockan ringde klockan 6 men har ännu inte orkat ta mig upp ur sängen (a)
Borde göra det typ NU, då jag börjar om 40minuter. Men ser inte fram emot o lämna sängen, det är kallt på mitt rum så ligger gärna kvar några timmar till.

Funderar på om jag ska önska mig en mobil i julklapp istället, då slipper jag ju betala den och jag behöver ju spara pengar, men frågan är.. Kommer jag klara mig med den här mobilen fram till jul ?


Sen borde jag verkligen börja träna igen, men gym blir så långtråkigt..
Vill hitta något annat kul och göra..
Eller hitta en gymkompis som är grym på att pusha så skulle det kunna funka(:
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0